Artykuł sponsorowany
Żyjemy w epoce gdy czas jest towarem deficytowym. Nie lubimy go tracić, zwłaszcza na rzeczy tak błahe jak czekanie w kolejce. Niestety, czekać trzeba wszędzie – w przychodni w oczekiwaniu na wizytę u lekarza, w urzędzie – na załatwienie ważnej sprawy, na lotnisku, na poczcie czy w sklepie. Dzięki najnowszym technologiom informatycznym oczekiwanie w kolejce może być nie tylko krótsze, ale i przyjemniejsze.
Zarządzanie kolejkami – nowa jakość obsługi klientów
Gdy klienci wchodzą do biura czy urzędu, by załatwić jakąś sprawę często nie wiedzą gdzie mają się właściwie zgłosić oraz ile potrwa oczekiwanie. To rodzi niepewność i frustrację, a widok długiej kolejki sprawia, że często rezygnują z załatwienia sprawy w danym miejscu. Dlatego coraz więcej firm inwestuje w systemy zarządzania kolejkami.
To nowoczesne rozwiązania informatyczne, pozwalające na sprawne zarządzeniem ruchem oczekujących w kolejce petentów. System nie tylko porządkuje czekających na załatwienie sprawy klientów, przyporządkowując ich np. do określonych działów. Oprócz tego system informuje jak długi jest czas oczekiwania do obsłużenia konkretnej osoby. To ogromna wygoda, która daje również poczucie ładu i porządku. System jest bardzo prosty w obsłudze, nawet osoby starsze poradzą sobie z jego obsługą. Klient musi najczęściej pobrać jedynie numerek z odpowiedniego dyspensera i…czekać na jego wezwanie. Na odpowiednim ekranie wyświetla się informacja, który numerek jest aktualnie obsługiwany i do którego stanowiska ma się zgłosić petent. Zamiast nerwowego oczekiwania, pilnowania kolejki i snucia domysłów ile to potrwa, klienci mogą spokojnie czytać gazetę, skorzystać z toalety czy wykonać rozmowę telefoniczną. Systemy zarządzania kolejkami zdecydowanie podnoszą jakość obsługi klientów, sprawiając, że firma zyskuje znacznie w ich oczach. To dobry sposób by budować trwałe i wartościowe relacje i wyróżnić się na tle konkurencji.
Gdzie sprawdzą się systemy zarządzania kolejkami
Systemy zarządzania ruchem klientów sprawdzą się wszędzie tam gdzie istnieje potrzeba sprawnego zarządzania dużą ilością interesantów. Kolejkomaty z powodzeniem są już wykorzystywane na lotniskach, w urzędach, bankach, w placówkach pocztowych, medycznych, zarówno dużych (szpitale) jak i mniejszych (przychodnie) oraz wielu innych miejscach. Są ogromnym ukłonem w stronę klientów, ale również pracowników danej placówki. Sprawne zarządzanie kolejką znacznie poprawia jakość i wydajność pracy, skraca czas obsługi petentów, dzięki czemu można obsłużyć większą ich ilość. Systemy zarządzania kolejkami znajdują się w ofercie firmy Dasoft, koniecznie zajrzyj na stronę: https://dasoft.com.pl/pl/produkty/systemy-kolejkowe-qweb
Artykuł sponsorowany