W związku z potwierdzonym przypadkiem zarażenia wirusem SARS-CoV-2 wśród pracowników Urzędu Miasta i Gminy Pelplin, a także z troski o bezpieczeństwo mieszkańców, w dniach 25 i 26 sierpnia 2020 r. Urząd ogranicza swoje funkcjonowanie.
Pomieszczenia budynków Urzędu zostały zdezynfekowane 24 sierpnia, a pracownicy poddani testom.
Do pracy w Urzędzie dopuszczone zostaną osoby, które otrzymały negatywny wynik badań.
W celu załatwienia spraw należy się kontaktować telefonicznie pod nr tel. 58/ 536 12 61 do 63 lub za pomocą korespondencji e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Miasta i Gminy Pelplin (/37vr49hmbl/SkrytkaESP).
Korespondencję do Urzędu można przekazywać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku. Skrzynka dostępna będzie w godzinach od 7:30 do 13:30.
W sprawie rejestracji zgonów prosimy kontaktować się z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego Panią Agnieszką Bielecką pod numerem telefonu: +48 608 539 783.
Kolejne komunikaty związane z pracą Urzędu podane będą na stronie www.pelplin.pl, na profilu facebookowym gminy oraz w lokalnych mediach.
W celu uzyskania wszelkich informacji proszę kontaktować się na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz nr tel. 58/ 536 12 61 do 63, w godzinach pracy Urzędu.