Coraz więcej osób zgłasza się do punktów obsługi klienta Energi z zapytaniami o nieotrzymane faktury za energię elektryczną.
W odpowiedzi na zapytanie Radia Głos o przyczynę takiej sytuacji Biuro Prasowe Energa SA nadesłało taką odpowiedź:
„Aktualnie dostosowujemy nasze systemy rozliczeniowe do ustawy z grudnia ubiegłego roku, łagodzącej skutki podwyżek cen prądu. Prowadzimy bardzo intensywne prace, aby najszybciej jak to możliwe dostosować się do nowych rozwiązań prawnych. W tym czasie odbiorcy mogą otrzymywać faktury z opóźnieniem. W związku z tym prosimy o cierpliwość i zrozumienie. Pragniemy przy okazji zaznaczyć, że żadne kary z tego powodu nie będą naliczane.”
Podobna informacja „Dostosowujemy się do zapisów nowelizacji ustawy, dlatego faktury za prąd wysyłamy z opóźnieniem” trafiła do klientów Energi za pomocą SMS-ów.