91,4 FM :: Pelplin
94,2 FM :: Szymbark
97,1 FM :: Chojnice

Kalendarz

Dzisiaj: Niedziela, 24.11.2024 r.
Imieniny: Flora, Jan, Roman

III Przegląd Chórów Pomorskich dla amatorskich chórów dziecięcych, młodzieżowych i dorosłych.

W 2014 roku realizowany z Programu „LEADER” w ramach tzw. „Małych projektów” działania 413 „Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju”objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

 

Tegoroczny Przegląd  realizowany jest ze środków Gminnego Ośrodka Kultury

w Morzeszczynie.

 

REGULAMIN

„III PRZEGLĄDU CHÓRÓW POMORSKICH”

 

I.                  ORGANIZATOR

Gminny Ośrodek Kultury w Morzeszczynie

 ul. 22 lipca 4,

 83-132 Morzeszczyn

 

kontakt: tel. (58) 536-27-19 w.17, 506-022-612, fax. (58) 536-27-92,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

facebook.com/gokmorzeszczyn

www.morzeszczyn.naszgok.pl

 

II.                MIEJSCE I TERMIN KONKURSU

Kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Nowej Cerkwi

Gmina Morzeszczyn

Dnia 8 października 2016 r. (sobota) – godz.10.00

Szczegółowy harmonogram prezentacji muzycznych zostanie ustalony po przyjęciu zgłoszeń uczestników.

 

III.          CELE PREZENTACJI

·      Popularyzacja pieśni chóralnej.

·      Prezentacja dorobku chórów amatorskich.

·      Promocja chórów z terenu Pomorza.

·      Pielęgnowanie śpiewu chóralnego.

·      Integracja i nawiązywanie kontaktów oraz dzielenie się doświadczeniami.

·      Zachęcenie słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w zespołach chóralnych.

·      Stworzenie możliwości prezentacji i konfrontacji dorobku artystycznego  chórów z terenu Pomorza.

 

IV.             WARUNKI ZGŁOSZENIA I UCZESTNICTWA:

·      Przegląd  nie ma charakteru konkursu.

·      Uczestnikami Przeglądu mogą być amatorskie chóry dziecięce, młodzieżowe i dorosłe, działające przy parafiach, domach kultury, bibliotekach, szkołach i innych instytucjach na terenie województwa pomorskiego.

·      Organizatorzy zapewniają nagłośnienie, mikrofony, sprzęt odtwarzający.

·      Organizatorzy nie zapewniają instrumentów muzycznych.

·      Płyta CD z akompaniamentem (w dobrym stanie) powinna być dokładnie opisana i dostarczona do akustyka przed występem.

·      Chóry zobowiązane są do przygotowania co najmniej 3 utworów o dowolnej tematyce, zróżnicowanych pod względem stylu, zarówno kompozycje świeckie jak i religijne.

Program musi się mieścić w czasie do 15 minut.

·      Minimalna ilość członków chóru biorących udział w prezentacji wynosi 10 osób.

·      Zgłoszenia do przeglądu przyjmowane będą na podstawie wypełnionych kart zgłoszeń dostarczonych na adres organizatora pocztą tradycyjną, elektroniczną lub faksem do  30 września 2016 roku.

 

V.           NAGRODY:

·      Organizator przewiduje wręczenie pamiątkowych dyplomów i statuetek dla wszystkich chórów.

·      Przewiduje się  dokonanie nagrania koncertów poszczególnych chórów oraz wybranie najciekawszych wykonań, wyłącznie według uznania organizatora w celu wydania promocyjnej płyty CD. Płyta ta zostanie przekazana wszystkim uczestnikom Przeglądu jako jedna z form nagrody.

 

VI.         POSTANOWIENIA OGÓLNE:

·      Uczestnicy przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej.

·      Organizatorzy zapewniają poczęstunek wszystkim wykonawcom przeglądu (kawa i ciasto)

·      Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przyjęcia określonej liczby chórów ze względu na ograniczenia czasowe i lokalowe Przeglądu (maksymalnie 10 chórów).

    O ostatecznym przyjęciu chórów oraz kolejności występów organizatorzy powiadomią bezpośrednio zainteresowanych.

·      Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do rejestracji i rozpowszechniania wykonań oraz  wizerunku uczestników do celów promocyjnych.

·      Rezygnacja z  udziału w przeglądzie lub inne zmiany powinny zostać zgłoszone najpóźniej na tydzień przed Przeglądem.

·      W dniu przeglądu nie przyjmujemy żadnych zmian.

·      Nadesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

·      Wszelkich informacji nie ujętych w regulaminie udziela koordynator przeglądu:

Celina Mueller (tel. 58 536-27-19 w.17 lub kom. 506-022-612,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

 

                                                                                    Dyrektor GOK

 

                                                                                    Celina Mueller

 

 

 

KARTA ZGŁOSZENIA

 

 „III PRZEGLĄD CHÓRÓW POMORSKICH”

NOWA CERKIEW, DNIA 8 PAŹDZIERNIKA 2016 ROKU

 

 

Nazwa chóru………………………………………………………………………………………………………………………………….

Nazwa i adres szkoły, instytucji:

 

……………………….…………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Telefon: ………………………………………….e-mail: ………………………………………………………………………...........

 

Imię i nazwisko dyrygenta lub opiekuna grupy oraz telefon kontaktowy

 

………………………………………………………………………………………………….………………………………………

 

Telefon  …………………………………………………  e-mail ………………………………………………………………………….

 

Adres jednostki patronującej

 

                 …………………………………………………………………………………………………………………………………………

               

Telefon  ………………………………………………  e-mail  …………………………………………………………………………….

             

Liczba członków zespołu ………………………………………………………………………………………………………………..

 

Kategoria wiekowa: ………………………………………………………………………………………………………………………

 

AKOMPANIAMENT/ ilość muzyków/ lub płyta CD

 

                  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 LICZBA CZŁONKÓW CHÓRU     ……………………  KATEGORIA WIEKOWA  …………………………………………..

               

 KRÓTKA HISTORIA I OSIĄGNIĘCIA CHÓRU

 

               ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

               …………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

              …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

   

              Przewidywany czas wykonania: ……………………………………………………………………………….………

 

   KILKA SŁÓW NA TEMAT KARIERY ARTYSTYCZNEJ DYRYGENTA

 

             …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

            ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

           

           ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  

          ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

         

    TYTUŁ I AUTORZY PREZENTOWANYCH UTWORÓW

             Tytuł/ Autor/ Kompozytor

 

  1. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  2. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  3. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………...
  4. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
  5. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

  Szczególne potrzeby techniczne (ilość mikrofonów, CD, pendrive itp.):      

 

  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

  Imię i nazwisko instruktora/opiekuna grupy: ………………………………………………………………..………………

 

           Telefon: ………………………………………………..…… e-mail ……………………………………………….………….....

 

  Dodatkowe informacje: ………………………………………………………………………………………………………………..

 

            …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

           DATA ZGŁOSZENIA

 

           ………………………………………………..

 

           Oświadczam, że treść Regulaminu jest dla mnie znana.

 

          ………………………………………………………………………………..

          ( Data i podpis dyrygenta/ opiekuna)

          

       

Czytelnie wypełnioną kartę należy przesłać pocztą na adres:

Gminny Ośrodek Kultury

ul. 22 lipca 4, 83-132 Morzeszczyn

lub

e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

fax: 58/53-27-92

 

Termin  nadsyłania zgłoszeń upływa dnia 30 września 2016r.

 

Wyrażam zgodę na upowszechnienie wizerunku i używanie danych do celów organizacyjnych i promocji przeglądu, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

 

Imię i nazwisko ………………………………………

 

Podpis   ………………………………………………….

 

Miejscowość   ………………………………………... data ………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

…………………………………………………                                    ………………………………….……………

(pieczęć szkoły lub instytucji zgłaszającej)                                             (pieczęć i podpis dyrektora/opiekuna)