91,4 FM :: Pelplin
94,2 FM :: Szymbark
97,1 FM :: Chojnice

Kalendarz

Dzisiaj: Niedziela, 24.11.2024 r.
Imieniny: Flora, Jan, Roman

Klienci Poczty Polskiej i mieszkańcy Pelplina mogą już korzystać z darmowego internetu WiFi. To oznacza, że już w 55 placówkach pocztowych na terenie województwa pomorskiego jest dostępny darmowy internet.  Narodowy Operator Pocztowy chce w ten sposób pomóc w cyfryzacji społeczeństwa, zwłaszcza w tych miejscach, w których dostęp do sieci jest ograniczony technicznie lub ekonomicznie.  Na liście placówek z darmowym dostępem do sieci są także placówki pocztowe zlokalizowane w popularnych, nadmorskich miejscowościach turystycznych.

 

Poczta Polska oprócz najwyższej jakości usług pocztowych, kurierskich, logistycznych i finansowo-ubezpieczeniowych, posiada również wszelkie narzędzia aby realizować zadania na rzecz państwa w zakresie e-administracji. Udostępnienie darmowego internetu WiFi w 850 placówkach pocztowych, docelowo we wszystkich lokalizacjach, to kolejny dowód na to, że Poczta Polska zmienia się na naszych oczach - od tradycyjnego operatora pocztowego do firm oferującej bezpieczne, powszechne i nieodpłatne rozwiązania cyfrowe na terenie całego kraju – powiedział Kazimierz Smoliński, sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i budownictwa. 

Bezprzewodowy dostęp do sieci jest możliwy dla wszystkich odwiedzających placówki pocztowe. Aby korzystać z darmowego połączenia, wystarczy wybrać na ekranie urządzenia mobilnego siec o nazwie „Poczta Polska”, bez konieczności wpisywania dodatkowych haseł. Klienci korzystający w ten sposób  z sieci, będą także proszeni o wyrażenie zgody na wyświetlanie reklam. 

- Przekazanie klientom sieci hot spotów z darmowym dostępem do internetu, to ważny element procesu cyfryzacji Poczty Polskiej. To również nowy, istotny kanał promocji usług pocztowych, który pozwala na dotarcie z komunikatem bezpośrednio do jego odbiorcy. W przyszłości planujemy rozbudować projekt WiFi o dodatkowe funkcjonalności takie jak ankieta czy zbieranie informacji o preferencjach klientów i danych statystycznych. Pozwoli to nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i zaoferować usługi adekwatne do ich oczekiwań. Chcemy do końca przyszłego roku wyposażyć wszystkie nasze placówki w darmowy internet dla klientów. – podkreśla Paweł Skoworotko, członek zarządu Poczty Polskiej.

Poczta Polska we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji przygotowuje rozwiązania, które ułatwią obywatelom korzystanie z usług świadczonych przez państwo. Sercem tego systemu ma być portal obywatel.gov.pl. 

Kazimierz Smoliński - sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i budownictwa - 15.07.2015:

Patryk Demski - Burmistrz Pelplina - 15.07.2015:

Galeria zdjęć »