91,4 FM :: Pelplin
94,2 FM :: Szymbark
97,1 FM :: Chojnice

Kalendarz

Dzisiaj: Środa, 08.05.2024 r.
Imieniny: Stanisław, Eryk, Liza

W czasie wakacji wielu z nas wyjeżdża, zwiedza różne ciekawe miejsca, doświadcza obecności drugiego człowieka, a przede wszystkim stara się odpocząć...

W naszej wspólnocie parafialnej miała miejsce wyjątkowa wycieczka, ponieważ była ona formą bardziej aktywną... Ministranci (w liczbie 30) z parafii Skórowo wraz ze swoim opiekunem udali się do Gdyni dnia 11 lipca br.

Najpierw pod okiem instruktora doświadczyli zmagania się z samym sobą i grawitacją na ścinakach wspinaczkowych, gdzie było wiele radości i śmiechu... najwytrwalsi i najsprytniejsi zdobyli szczyt ścianki. Gratulujemy! Po zmaganiach fizycznych czas na zmagania intelektualne w Centrum Nauki Experyment, gdzie doświadczali różnych najdziwniejszych eksperymentów. Uczestniczyliśmy w najnowocześniejszych eksperymentach współczesnego świata dla małych i dużych odkrywców – amatorów, w którym w sposób namacalny mogliśmy na własną rękę przeprowadzić doświadczenia, poznając prawa zachodzące w przyrodzie Po, był czas na obiad i odwiedziliśmy Mc Domald’s, potem zobaczyliśmy ORP Błyskawica. Po militarnej przygodzie wizytowaliśmy Akwarium Gdyńskie, gdzie przybliżyliśmy sobie życie podwodnego świata mórz i oceanów.

Cały dzień spędziliśmy w miłej atmosferze i radości ducha. Dziękujemy Panu Wójtowi Gminy Potęgowo, Dawidowi Litwin za autokar oraz Ks. Proboszczowi Waldemarowi Pieleckiemu za sfinansowanie wyjazdu oraz Paniom Opiekunkom, Annie i Aleksandrze, za pomoc w przeprowadzeniu tego przedsięwzięcia. Dziękujemy wszystkim ministrantom i lektorom naszej parafii za wierną służbę przy ołtarzu Pańskim, niech dobry Bóg każdemu z naszych ministrantów i ich rodzinom błogosławi...