91,4 FM :: Pelplin
94,2 FM :: Szymbark
97,1 FM :: Chojnice

Kalendarz

Dzisiaj: Poniedziałek, 24.02.2020 r.
Imieniny: Maciej, Bogusz, Modest

11 lutego kilka minut przed otwarciem Urzędu Gminy w Żukowie - burmistrz Wojciech Kankowski formalnie dokonał oddania do użytku zmodernizowanej części starego skrzydła Urzędu Gminy, w którym do czerwca 2016 roku mieściły się garaże Ochotniczej Straży Pożarnej. 

Biuro Obsługi Klienta ma  oddzielne wejście na parterze. Ruchem interesantów kierować będzie kolejkomat. Obejmuje kancelarię podawczą, zespoły ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej. Tu można złożyć wniosek i otrzymać Kartę Mieszkańca Gminy Żukowo. Od marca będzie tam można również załatwić sprawy związane z gospodarką odpadami.

Stąd można dostać się do windy, którą wjedzie się na piętro urzędu, tuż przy sali obrad Rady Miejskiej. Przy windzie znajduje się 
pomieszczenie dla matek karmiących oraz osób z małymi dziećmi.

I ona otrzymała nowoczesny rys, nawiązujący jednakże do tradycji hafciarskiej gminy. Sala jest wyposażona w dwie kamery do transmisji bezpośredniej. Zmodernizowano stanowiska radnych - wykonano nowe oświetlenie nad stanowiskami, pochowano okablowanie,  przystosowano miejsca do głosowania imiennego. Sala otrzymała nową podłogę, zlikwidowano balkon.Oficjalne oddanie sali do użytku nastąpi przed najbliższą sesją Rady Miejskiej.

Od 12 lutego Biuro Obsługi Klienta w Żukowie - wraz z zespołami ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej - czynne będzie w następujących godzinach: 

poniedziałek od 7:30 do 17:00
wtorek od 7:30 do 17:00
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:00
piątek od 7:30 do 14:30 

Inwestycja kosztowała ok. 2,2 mln zł.

O Biurze Obsługi Klienta w Żukowie: